تحویل وسایل توانبخشی به بهزیستی توسط دادگستری پیرانشهر

در راستای اجرای قانون احکام جایگزین حبس ، دادگستری شهرستان پیرانشهر ، تعدادی وسایل توانبخشی شامل ۲ عدد ویلچر و تعدادی لوازم کمک توانبخشی به بهزیستی شهرستان تحویل داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پیرانشهر،
پنهانی" رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیرانشهر در این باره گفت:این اقدام در جهت اجرای آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی و با موضوع صدور آراء مجازات جایگزین حبس انجام شده است. هدف از این اقدام حمایت از افراد دارای ناتوانی و ارتقاء کیفیت زندگی آنان می‌باشد.
پنهانی افزود:این فعالیت‌ها در راستای توانمندسازی افراد نیازمند و ارائه خدمات توانبخشی به جامعه هدف صورت گرفته و می‌تواند گام موثری در جهت بهبود شرایط زندگی و خواسته‌های افراد نیازمند باشد و دادگستری و بهزیستی شهرستان پیرانشهر با همکاری و همدلی، به تلاش برای حمایت و بهبود وضعیت اقشار آسیب‌پذیر ادامه خواهند داد.
پنهانی با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه و رویکرد حمایت گرانه دادگستری شهرستان گفت : این تجهیزات توانبخشی نقشی حیاتی در افزایش کیفیت زندگی افراد دارای ناتوانی ایفا خواهند کرد و امیدواریم با تداوم چنین اقدامات خیریه و حمایتی، گام‌های موثری در جهت اعتلای سطح رفاه اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی افراد نیازمند برداشته شود.

کد خبر 114349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد